top banner banner

We know how

Trendy w incentive

Badanie SITE Index – trendy w incentive

Międzynarodowa organizacja SITE (Society for Incentive Travel Excellence) opublikowała kolejny raport na temat trendów w podróżach incentive. Dzielimy się najciekawszymi wnioskami z raportu.

Efektywność biznesowa

 

  • Incentive travel działa
  • Nastroje są optymistyczne
  • Rośnie znaczenie sustainability

Budżety

 

  • Budżety incentive travel rosną
  • Zwiększają się inwestycje w technologie
  • Kupujący coraz aktywniej zarządzają kosztami

Logistyka

 

  • Ameryka Północna i Południowa, Karaiby i Zachodnia Europa były najczęściej wybieranymi kierunkami na incentive travel w 2017
  • Europa Wschodnia, Środkowy Wschód, Afryka, Australia i Azja odnotowały spadki

Wybór destynacji

 

  • Organizatorzy incentive travel i zleceniodawcy mają podobny ogląd tego, co jest najważniejsze
  • Kluczowe kryteria wyboru to dopasowanie destynacji do profilu grupy, bezpieczeństwo i jakość vrs budżet.

Mimo wzrostów budżetów, Kupujący szukali oszczędności na różne sposoby:

 

  • W 2017 35% szukało tańszej destynacji (w 2016 – 27%)
  • W 2017 27% wybrało tańszy hotel (w 2016 – 23%)
  • W 2017 40% wybrało tańsze atrakcje (w 2016 – 29%)

88% klientów (Zleceniodawców) jest zwolennikami programów incentive travel i uważa, że są skutecznym motywatorem. Co ważniejsze, odsetek ten urósł względem 2016 o ponad 5%.

Badanie przeprowadzono na próbie 574 profesjonalistów w 72 krajach w 2017.

Teraz twój ruch
Teraz twój ruch 1
Teraz twój ruch 2
Teraz twój ruch 3
Teraz twój ruch 4
Teraz twój ruch 5

Teraz
Twój ruch

Włącz nas w planowanie, burzę mózgów, tworzenie
koncepcji Twojego następnego wyjazdu nagrodowego
lub konferencji. Czekamy na wyzwania!



+48 22 742 05 26

zamów bezpłatną konsultację