Z przyjemnością planujemy i organizujemy wyjątkowe konferencje, w jednym z miejsc w Polsce lub gdziekolwiek na świecie. Wiemy, że konferencje mają stałe miejsce w planach promocji marek naszych Klientów i od zawsze są sprawdzonym narzędziem budowania relacji z uczestnikami.
Zastanawiasz się jak zorganizować konferencję dla 400 osób w Polsce, na Seszelach, Sydney lub w Kolumbii? Zajmiemy się wszystkim – od przelotów po wybór idealnych hoteli, cateringu, scenografii, logistyki, obsługi technicznej, tłumaczenia, oprawy medialnej i komunikację.
Zawsze pamiętamy o celu konferencji – wspierania relacji z uczestnikami i pomocy w budowaniu marki naszego klienta. Nie chcemy być tylko organizatorem – chcemy wspierać w profesjonalnym budowaniu wizerunku firmy dzięki organizacji niezapomnianego wydarzenia.
Teraz
Twój ruch
Włącz nas w planowanie, burzę mózgów, tworzenie
koncepcji Twojego następnego wyjazdu nagrodowego
lub konferencji. Czekamy na wyzwania!