Można pracować nad strategią sprzedaży w biurze na Mokotowie, można też… w Barcelonie – na plaży lub jednym z licznych tapas barów. Na taki pomysł wyjazdowy zdecydował się jeden z naszych klientów, zapraszając swój zespół pracujący nad nową strategią na kilkudniowy wyjazd do stolicy Katalonii. Prace nad projektem, prowadzone na co dzień w mokotowskim biurowcu, po prostu „utknęły” i klient uznał, że tylko zmiana otoczenia i klimatu pracy pomoże uratować termin.
Zespół projektowy był urzeczony atmosferą miasta w takiej odsłonie, jaką my zaproponowaliśmy – nie tylko magicznymi zaułkami, baśniową architekturą Gaudiego czy rozmachem głównych ulic miasta. Spacerując po Barcelonie co chwila napotykaliśmy pokusy – setki tapas barów oraz winiarni. Nikt nie tęsknił za lunch barem w biurowcu.
Aby poruszyć kreatywność gości, zaproponowaliśmy m.in. Paella Cooking Experience – pod okiem wykwalifikowanych szefów kuchni uczestnicy przyrządzili tradycyjne dania kuchni hiszpańskiej z wcześniej zakupionych produktów. Po całodziennych męczących sesjach projektowych grupa korzystała z atrakcji takich jak nurkowanie z tuńczykami, zwiedzanie winnicy czy wizyta w pięknej Tarragonie.
Pod koniec wyjazdu wszyscy zgodnie stwierdzili, że tydzień to za mało, by poznać Barcelonę, ale wystarczająco, by dać się uwieść jej urokowi.
Strona korzysta z plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub uzyskiwania dostępu do plików cookie w przeglądarce. Więcej informacji o polityce cookie