logo loader
top banner banner

O incentive

Czym jest incentive travel?

Zanim osiągniemy cele – zachęcamy, namawiamy, przekonujemy, motywujemy. Najczęściej pracowników (zwłaszcza działy handlowe i zespoły sprzedażowe) lub klientów. Lepiej to robić z pomocą skutecznych narzędzi, takich jak incentive travel, czyli podróże nagrodowe i motywacyjne.

Incentive travel to oferowana przez wyspecjalizowane podmioty usługa organizacji podróży dla klientów korporacyjnych lub organizacji, mająca na celu utworzenie, utrwalenie lub wzmocnienie relacji między zleceniodawcą a uczestnikami lub między samymi uczestnikami.

grafika

Jesteśmy Twoim partnerem w świecie incentive travel.

Zobacz jakie wyjazdy już zrealizowaliśmy i zainspiruj się, albo spotkaj się z nami i pozwól się zainspirować!

Incentive travel – motywujesz zespół

 

Firmy osiągające najlepsze wyniki zwykle proponują pracownikom więcej niż inni i stosują różnego rodzaju programy motywacyjne. Wyjątkowe emocje i doświadczenia, które są elementem każdego udanego incentive travel, mają długotrwały efekt motywujący.

Incentive travel – nagradzasz klientów

 

Podróże incentive, stały punkt w wielu planach marketingowych, to skuteczny sposób na budowanie lojalności wśród klientów w B2B. Wyjazd jest zwykle nagrodą za zrealizowanie budżetu zakupowego lub nagrodą w ogłoszonym konkursie sprzedażowym. Wyjazdy incentive są wspaniałą okazją do zbudowania dobrej relacji Klient-Dostawca, to też okazja do lepszego poznania się.

DLA PRACOWNIKÓW – CO OSIĄGASZ

 

  • Motywujesz długofalowo – oczekiwanie na podróż jest częścią nagrody,
    a nagroda angażująca emocje motywuje najbardziej
  • Najlepszym z najlepszych dajesz poczucie elitarności i wzmacniasz lojalność
  • Integrujesz zespół na kilku poziomach, aktywujesz ducha zespołu
  • Wplatając wątki CSR do podróży integrujesz zespół wokół szczytnego celu; dbasz o employer branding
DLA KLIENTÓW – CO OSIĄGASZ

 

  • Nagradzasz wybraną osobę z firmy współpracującej, jeśli zaproszenie jest imienne – masz gwarancję kto będzie beneficjentem Twoich marketingowych działań
  • Wspólne przeżycia stwarzają możliwość zbudowania nieformalnej relacji
  • W trwającej dłuższy czas kampanii masz wiele okazji do kontaktu z klientem
  • Zostajesz ekspertem od miłych wspomnień, osiągając jednocześnie cele biznesowe
Komunikacja jest kluczowa
Budowanie doświadczenia incentive travel zaczyna się na długo przed podróżą, często już w momencie ogłoszenia nagrody w konkretnym konkursie. Daje to mnóstwo pretekstów do stałej, wielomiesięcznej komunikacji z uczestnikami wyjazdu. Możemy stopniować napięcie i nie od razu ujawniać, co będzie „przygodą” – taką ścieżkę wybiera wielu naszych klientów.
Możemy też wyłożyć kawę na ławę i dać uczestnikom wybór, czy będą walczyć o nagrodę jaką jest np. tydzień przygody na Mauritiusie czy off-road na Islandii. Można też wciągnąć uczestników w wieloletnią rozgrywkę ogłaszając plan podróży na wiele lat. Tak zrobił jeden z naszych klientów ogłaszając, że zwycięzcy odwiedzą w 6 lat 6 kontynentów i plan był fenomenalnie skuteczny!

SKUTECZNOŚĆ POTWIERDZONA

0%

Tylu respondentów czuje się docenionych dzięki incentive travel

0%

Tylu respondentów uważa, że wzrosła ich lojalność względem firmy-sponsora wyjazdu

0%

Tylu respondentów uważa, że wyjazd dostarczył im unikatowych przeżyć, których nie zorganizowaliby sobie sami

Źródło: The Participants’ Viewpoint U.K. The SITE Foundation
Teraz twój ruch
Teraz twój ruch

Wyślij
nam zapytanie

Włącz nas w planowanie, burzę mózgów, tworzenie
koncepcji Twojego następnego wyjazdu nagrodowego. Czekamy na wyzwania!


skontaktuj się z nami