Aby zorganizować udane wydarzenie dla pracowników albo klientów, nie wystarczy dobry pomysł. Potrzebny jest również plan, który będzie zakładał każdy możliwy scenariusz, nie tylko ten najbardziej kolorowy. Można powiedzieć, że w czasie przygotowywania eventu dla firmy lepiej mieć w sobie coś z pesymisty. Taka postawa pozwoli przygotować się na niespodziewane sytuacje.
Zanim zaczniesz planować wyjazd czy nawet wydarzenie odbywające się w mieście, w którym Twoje przedsiębiorstwo ma swoją siedzibę, zapisz swoje pomysły. Możesz notować wszystko, co przyjdzie Ci do głowy. Warto jednak rozpocząć od ustalenia celu eventu dla firmy. Czy planujesz zmotywować zespół agentów, nagrodzić najlepszych pracowników za dotychczasową pracę, czy wzmocnić relacje z kluczowymi klientami? W zależności od tego, dla kogo organizowane jest wydarzenie oraz czemu w dłuższej perspektywie ma służyć, inny będzie jego charakter.
Jeśli masz już konkretne pomysły na eventy dla firm współpracujących lub Twoich pracowników, możesz skorzystać z naszego szablonu briefu. Będzie on dla Ciebie inspiracją oraz pomoże zebrać w jednym miejscu najważniejsze kwestie.
Współpracowaliśmy już z klientami, którzy na eventy dla firmy przeznaczali bardzo różnorodne budżety. Część z nich mogła sobie pozwolić na podróż do Azji czy Afryki, natomiast inni chętnie korzystali z możliwości połączenia szkoleń dla pracowników z imprezami survivalowymi w polskich lasach. Zarówno te dalsze, jak i bliższe wyjazdy mogą odnieść zamierzony skutek pod warunkiem, że są odpowiednio zorganizowane.
Bez względu na to, czy korzystasz z pomocy zewnętrznego organizatora, czy sam planujesz wyjazd od A do Z, swoje możliwości finansowe powinieneś ustalić na samym początku. Dzięki temu zawęzisz obszar poszukiwań idealnego eventu dla firmy.
Spraw do ustalenia przed rozpoczęciem każdej imprezy jest, oczywiście, znacznie więcej. Zachęcamy więc do zaglądania do naszego know how, gdzie znajdziesz kolejne pomocne artykuły!