Nasz Klient postanowił nagrodzić, ale jednocześnie zainspirować swoje siły sprzedażowe. Naszym zadaniem było znaleźć miejsce, w którym zrodziło się wiele współczesnych trendów, w tym m.in. w branży naszego klienta.
Nowy Jork wydał nam się idealnym miejscem, w którym uczestnicy mogli przełączyć się na tryb myślenia „out of the box”. Zaproponowaliśmy spójną koncepcję komunikacyjną wyjazdu, która uświadomiła uczestnikom jak wyjątkowym miejscem jest Nowy Jork. To tutaj rodzą się trendy, które po czasie rozprzestrzeniają się na cały świat. Stolica mody, miejsce akcji setek filmów, muzyczne centrum świata, kulinarne eldorado, mekka hipsterów, ośrodek światowej mody. Podczas programu każdy poczuł się częścią Nowego Jorku, bo zaprosiliśmy uczestników nie tylko w miejsca powszechnie znane i lubiane, ale również w zakątki, które cieszą się popularnością mieszkańców tej metropolii. Nie mogło zabraknąć sesji z prywatnym fotografem na tle emblematycznych miejsc Nowego Jorku!